مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 16:152023-01-01سياسي

 شهید سلیمانی، اسطوره اخلاص و عمل بود/اجرای برنامه های دهه مقاومت


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در مکتب اسلام سردار سلیمانی، اسطوره اخلاص و عمل بودند و می توان ایشان را به عنوان یگانه شخصیت بین المللی به دنیا معرفی کرد.

- زنجان-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در مکتب اسلام سردار سلیمانی، اسطوره اخلاص و عمل بودند و می توان ایشان را به عنوان یگانه شخصیت بین المللی به دنیا معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبوده و با تکیه بر آموزه های عاشورایی توانست به قله رفیع تعبد تولی و تبری دست یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هدف از برگزاری این دهه نهادینه سازی و تبیین مکتب و اندیشه سپهبد پاسدار شهید سلیمانی است، خاطرنشان کرد: تعمیق و تقویت گفتمان مقاومت برای آحاد جامعه به خصوص برای نوجوانان و جوانانی که در زیر فشار خرد کننده نظام سلطه از ابزار رسانه و شبکه های اجتماعی برای مخدوش کردن اذهان آن ها و دور کردن اندیشه این قشر از مکتب راستین اسلام و مکتب شهید سلیمانی استفاده می شود از دیگر اهداف برگزاری برنامه های دهه مقاومت است.

وی در ادامه به برنامه های دهه مقاومت در زنجان اشاره کرد و گفت: فضاسازی شهری و محیطی، راه اندازی پویش جان فدا در فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و کتابخوانی، اجرای پاتوقی از اجرای گروه های سرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 شهید سلیمانی، اسطوره اخلاص و عمل بود/اجرای برنامه های دهه مقاومت

 شهید سلیمانی، اسطوره اخلاص و عمل بود/اجرای برنامه های دهه مقاومت